בניה ותרגום אתרי אינטרנט

איך בונים מועדון לקוחות באינטרנט?

מעוניינים להקים מועדון לקוחות לעסק? אנו ממליצים לכם לפנות לחברה מקצועית שיש לה ניסיון והתמחות בהקמת מועדוני לקוחות וכזאת שעובדת עם מאות ואלפי עסקים קטנים וגדולים מכל מיני ענפים במשק. אז איך בונים בהצלחה מועדון לקוחות? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

שלב ראשון – מגדירים מטרה

המטרה העיקרית של כל מועדון לקוחות הוא להגדיל משמעותית את ההכנסות של העסק. יש כמובן גם מטרות משנה שהן לא פחות חשובות כמו שימור הלקוחות, חבר מביא חבר, הגדלת סל הקניות של הלקוח, הגדלת התעבורה באתר האינטרנט של העסק, גיוס של לקוחות חדשים וכו'. יש לבצע מעקב לגבי השגת המטרות ולבדוק מדי תקופה, האם מועדון הלקוחות אכן הצליח לענות על המטרות והאם צריך לבצע שינויים בפעילות שלו.

שלב שני – מגדירים את קהל היעד

חשוב לזכור שמועדון לקוחות יכול להיות מורכב ממספר קהלי יעד. לכל קהל יעד, יש להתאים הפעילות של המועדון וזאת על פי המאפיינים והמטרות שהוגדרו מראש. לדוגמה, תסכימו איתנו שאם נקים מועדון לקוחות לבני הגיל השלישי, הוא יהיה עם אופי שונה לחלוטין ממועדון לקוחות שנקים עבור מוצרי צריכה לתינוקות. כך גם מועדון לקוחות שיהיה עבור לקוחות של בנק מסוים על פי ההכנסות של הלקוחות. יש לקוחות שמשתייכים למועדון זהב ויש כאלה שמשתייכים למועדון פלטינה וזאת כמובן בהתאם להכנסות. כך גם לגבי חשבון צעיר או חשבון סטודנט. לכל מועדון לקוחת כזה, יש את הפעילות האופיינית לו.

שלב שלישי – מגדירם את אופן ההתקשרות עם החברים במועדון הלקוחות

ההתקשרות עם הלקוחות שחברים במועדון, מבוצעת באמצעות דיוור ישיר הנעשה דרך המייל. תכנים רלוונטיים נשלחים לחברים. הם כוללים מידע על מוצרים חדשים, מבצעים, הנחות וכו'.

שלב רביעי – מגדירים נוהלים לתחזוקה שוטפת של מועדון הלקוחות

כפי שאתם מתייחסים לעסק שלכם, כך יש להתייחס גם למועדון הלקוחות. על כן, יש להגדיר כללים ונוהלי עבודה וכמובן להכין תכנית שנתית ולעקוב אחריה. יש להגדיר מהי התדירות של שליחת הדיוור האלקטרוני (כל יום, פעם בשבוע, פעם בחודש), יש להגדיר מה יהיה התכנים והמינונים הנכונים (תכנים יכולים להיות חדשות, מבצעים, תוכן ענייני וכו') ועוד.

שלב חמישי – מגדירים תקציב שנתי

יש לבצע בקרה לגבי ההוצאות שקשורות למועדון הלקוחות ולקחת בחשבון שהתקציב עבור המועדון הוא חלק מתקציב השיווק של כל העסק. מומלץ שלא לחרוג יותר מדי מהתקציב ולבצע פיקוח ובקרה.

שורה תחתונה

החלטתם לעשות מועדון לקוחות? פנו לחברה מומלצת המספקת את השירות. המלצות ודירוג תוכלו למצוא ברשת האינטרנט. מומלץ גם לבצע השוואת מחירים, שכן בארץ יש המון חברות שמספקות את השירות. לאחר שקלול כל הנתונים, תוכלו לבחור חברה שתקים עבורכם את מועדון הלקוחות שתעניק לכם ליווי בכל השלבים החל ממטרות המועדון ודרך הקמת התשתית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שעה

השאירו פרטים