online-marketing-1246457_1920

בניית אסטרטגיה נכונה לקידום

קידום אתרים הוא תחום מאוד פופולרי היום וכל אחד מתיימר להיות מבין גדול בתחום, אך חשוב לבחור בקפידה את המקדמים איתם תעבדו כי זה יקבע את גורל האתר שלכם. כדי לבצע קידום נכון, הכוונה לקידום אורגני כמובן, יש ליצור אסטרטגיה ברורה כבר מראשית התהליך. הרגע בו הגיתם במוחכם את הרעיון לבנות אתר זה רק הרגע הראשון ומכאן הדרך ארוכה. אם תתכננו את הדרך היטב תחסכו טעויות ותצרו שיווק נכון.

שלבים באסטרטגיה

  1. מטרות – השלב הכי בסיסי הוא הצבת מטרות. עליכם להבין מהי מטרת האתר (בין אם הוא קיים ובין אם עדיין לא) ולסלול את הקידום בהתאם לכך – האם אתם רוצים להשקיע בקידום אורגני או ממומן? כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בקידום? האם אתם מוכנים להשקיע בקידום לטווח הרחוק? האם המטרה היא למכור כמה שיותר?. השאלות האלה יעזרו לכם לבנות את האתר בצורה שמתאימה לצרכים שלכם.
  2. בדיקת הקריטריונים לקידום אורגני – יש מספר קריטריונים ידועים לקידום אורגני נכון – תוכן, נגישות, התאמה למובייל, מפת האתר ,מהירות ועוד. עליכם לבחון את האתר על פי כל קריטריון כדי להעלות את הדירוג שלו בגוגל.
  3. מחקר מתחרים – עליכם לבדוק איזה אתרים מובילים יש בתחום שלכם. לאחר שמצאתם את האתרים האלה עליכם להבין מה גורם להם להצליח – התוכן? או אולי העיצוב? המחירים? נסו לבדוק כל פרט כדי שתוכלו להשתמש במידע הזה גם באתר שלכם.
  4. מעקב אחר ביצועים – עליכם לבדוק האם האתר שלכם מתפקד כמו שרציתם, עדיף לישות זאת באופן קבוע. תבדקו את המיקומים שלו, את הטראפיק וכל פרמטר שיראה לכם אם אתם בדרך הנכונה.
  5. מבט חוזר על המטרות – נסו לבדוק האם האתר עונה על היעדים שלכם, מ אתם מרוויחים ממנו וכיוצא בזה. שלב זה צריך להיעשות אחרי תקופה יחסית ממושכת בה השקעתם בשיווק.

קידום אתרים לעורכי דין

בכל תחום חשוב לדאוג לקידום אתרים נכון ואיכותי. ישנם אתרים רבים לעורכי דין ואם אתם רוצים להצליח בתחרות שיש בין האתרים עליכם להבין מה חשוב. הקריטריונים החשובים הם – תוכן מקצועי, נגישות האתר, תוכן שיווקי נכון, הדגשת ייחודיות האתר ועוד. טיפ לדוגמה – נסו להשתמש בביטויי מפתח שכיחים כדי שתהיו בראש עמוד התוצאות – אל תשתמשו בביטויים במשלב גבוה מהשפה המשפטית כי גולשים לא מחפשים את הביטויים האלה.

לסיום – לכל אתר אסטרטגיה משלו

אסטרטגיה נכונה היא הפתח לקידום נכון. בלעדיה לא תוכלו לסלול לעצמכם דרך ברורה עם מטרות. האסטרטגיה המוצגת לעיל תתאים לכל אתר אך חשוב לציין כי היא רק הבסיס וחשוב שתתייעצו עם משרד פרסום מקצועי שייצור לכם צורת פרסום שנכונה עבורכם. אם תיעזרו באיש מקצוע אתם תגיעו למקומות רחוקים והקידום יהיה יעיל יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שעה

השאירו פרטים